Cũng nhờ các bác tranh luận nảy lửa thế này mà gà em mới học hỏi được nhiều điều hihi.
Em vừa đọc được cái này: http://www.machv.com/tip11cranpul.html
[FONT=arial, helvetica]trong đó có đoạn:
"The factory crank pulley has a built-in harmonic dampener, in the form of a split design, with a thick rubber pad sandwiched between two steel sheels. The dampener is designed to absorb torsional and vertical vibrations from the crank. MOST underdrive crank pulleys (with the exception of the Buschur Racing model) do not have a harmonic dampener at all.[/FONT]"
Có phải độ crank pulley máy sẽ rung hơn ????
Em vừa đọc được cái này: http://www.machv.com/tip11cranpul.html
[FONT=arial, helvetica]trong đó có đoạn:
"The factory crank pulley has a built-in harmonic dampener, in the form of a split design, with a thick rubber pad sandwiched between two steel sheels. The dampener is designed to absorb torsional and vertical vibrations from the crank. MOST underdrive crank pulleys (with the exception of the Buschur Racing model) do not have a harmonic dampener at all.[/FONT]"
Có phải độ crank pulley máy sẽ rung hơn ????
Chỉnh sửa cuối: