Tin tức Camry facelift 2021 bao giờ về Việt Nam

chaser8x

Xe hơi
{Kinh doanh chuyên nghiệp}
Biển số
OF-194346
Ngày cấp bằng
16/5/13
Số km
111
Động cơ
329,353 Mã lực
y đang cật lực clear stock hả các cụ e thấy giá sale nhiều
 

lau ga gia

Xe buýt
Biển số
OF-91214
Ngày cấp bằng
8/4/11
Số km
984
Động cơ
408,976 Mã lực
Có, mình vẫn đang đợi. Nhiều người cứ bảo lấy Cross nhưng mình vẫn thích Sedan hơn đi vững chãi.
Chả nhẽ cố tí lên Camry, nhưng làm ở NN khó lắm :v
Sao cụ giống em thế, cứ thích chay sedan, đi nó lướt xe, cảm giác phê phê. Em đang chạy cam 2.5 2021
 

Trần.Điền

Xe hơi
Biển số
OF-640709
Ngày cấp bằng
24/4/19
Số km
193
Động cơ
111,168 Mã lực
Tuổi
28
Nhất phân khúc rồi
 

Đức_Giang

Xe hơi
Biển số
OF-429143
Ngày cấp bằng
11/6/16
Số km
178
Động cơ
217,347 Mã lực
Nơi ở
Toyota Pháp Vân-0976987767

lapin

Xe container
Biển số
OF-22960
Ngày cấp bằng
25/10/08
Số km
5,813
Động cơ
552,134 Mã lực
VDIM là gì bác nhỉ
Theo anh Gúc:

Vehicle Dynamics Integrated Management
From Wikipedia, the free encyclopedia

The first vehicle to debut VDIM outside Japan, the Lexus GS (2005–present).
Vehicle Dynamics Integrated Management (VDIM) is an integrated vehicle handling and software control system developed by Toyota. It involves an omnibus computer linkage of traction control, electronic stability control, electronic steering, and other systems, with the intent of improving responsiveness to driver input, performance, and overall safety. The system was first introduced in the Japanese domestic market in July 2004, when Toyota debuted VDIM on the Toyota Crown Majesta. This was followed by the VDIM's export debut on the third generation Lexus GS, which was launched in 2005. VDIM integrates the company's Electronically Controlled Brake (ECB), Anti-Lock Brakes (ABS), Electronic Brakeforce Distribution (EBD), Traction Control (TRC) and Vehicle Stability Control (VSC) active safety systems with the Adaptive Variable Suspension (AVS), Electric Power Steering (EPS) and Variable Gear Ratio Steering (VGRS) systems which previously worked independently using proprietary software. This way all the systems function together rather than the ECU prioritizing which is the most important. VDIM was initially designed for rear-wheel drive cars.
VDIM's capabilities expand upon Toyota's stand-alone Vehicle Stability Control (VSC) system which was introduced in 1995; VSC remains the baseline electronic stability control system used by the company. VSC by definition does not intervene until after a skid is detected, while VDIM takes measures to prevent skids, slides, or wheel spins rather than just take action after tire slippage has occurred. This is done by constantly making corrections in a subtle manner that are transparent to the driver. In further contrast with VSC, VDIM can also calibrate driver steering input according to vehicle speed, with active steering and throttle adjustments to improve ride quality and directional control during performance driving, such as in slalom courses.
With the EPS system VDIM instantly varies the amount of power steering assist depending on driving conditions. In vehicles equipped with Variable Gear Ratio Steering (VGRS), VDIM also manages steering gear ratios to help the driver maintain control. Initially, the system was only offered on vehicles equipped with Electronically Controlled Brake (ECB), but this is no longer required.
We drove a Highlander equipped with Toyota's standard stability control system. When running through a loose dirt course, it kept us pointed in the right direction. At the same time, it felt intrusive and somewhat herky-jerky as it did its magic to keep us in line. But then we drove a Highlander Hybrid, which has the new VDIM system, through the same slalom. The new system made the old one feel crude by comparison. The VDIM was virtually invisible in operation, making it seem as if the Highlander Hybrid was guided by the hand of God.
— John DiPietro, Edmunds.com
Applications
 

Cường F1

Đi bộ
Biển số
OF-436107
Ngày cấp bằng
10/7/16
Số km
8
Động cơ
212,580 Mã lực
Tuổi
34
Tình hình Altis mới có về cuối năm nay ko các bác.
 

D.Safety

Xe container
{Salon Chợ xe}
Biển số
OF-389586
Ngày cấp bằng
29/10/15
Số km
7,737
Động cơ
307,954 Mã lực
Tuổi
34
Nơi ở
Toyota Thanh Xuân - Số 315 Đường Trường Chinh
Tình hình Altis mới có về cuối năm nay ko các bác.
Dạ không bác nhé. Altis và Yaris Cross ngưng kế hoạch rồi ạ. Cuối năm nay sẽ chính thức bán ra các mẫu Prado, Camry, Raize mới
 

4banhhp

Xe đạp
Biển số
OF-768919
Ngày cấp bằng
20/3/21
Số km
14
Động cơ
41,240 Mã lực
Tuổi
36
Camry mới có màu xanh đen không các bác ?
 

D.Safety

Xe container
{Salon Chợ xe}
Biển số
OF-389586
Ngày cấp bằng
29/10/15
Số km
7,737
Động cơ
307,954 Mã lực
Tuổi
34
Nơi ở
Toyota Thanh Xuân - Số 315 Đường Trường Chinh

D.Safety

Xe container
{Salon Chợ xe}
Biển số
OF-389586
Ngày cấp bằng
29/10/15
Số km
7,737
Động cơ
307,954 Mã lực
Tuổi
34
Nơi ở
Toyota Thanh Xuân - Số 315 Đường Trường Chinh
Có máy mới với bodykit thể thao ko bác
Có máy mới, hộp số mới. Còn ngoại thất thì em chưa có thông tin cụ thể ạ. Dự kiến t1/2022 về lô đầu tiên cho KH đặt sớm
 
Thông tin thớt
Đang tải

Bài viết mới

Top